14 Mart 2012 Çarşamba

AKAY

Gelelim bizler için önemli olan gelinliğe evet gelinliğimi  haziran gelini olarak Ocak'ta AKAY 'dan aldım.. Bu kadar çabuk hemen karar vereceğimi hiç düşünmemiştim aslında hala inanamıyorum.. İlk girdiğim ve ilk denediğim gelinliği aldık :) tabi bu öylesine ordan gösterdikleri bi gelinlik değildi ben hayalimdekini anlattım tarif ettim onlarda gösterdi denedim ve bu dedim hemen anlaştık ölçülerim alındı.. tam provalarım mayısta başlıyor düğünden tam 1 ay önce yani.. üzerinde değişiklik yapacağım şeyler var tabikide.AKAY a çok güveniyorum ilgi alaka herşey muhteşem umarım çok güzel tam gelinliğim gibi  prenses bir gelin olurum :) bu arada fotoğraftaki gelinliğim değil ;) benim straplez ve prenses etek;) herkese mutlu günler..

2 yorum:

  1. Dolanırken yeni gördüm blogunu canım.benim blogum da çok yeni...
    Benim de düğünüm ağustosta olduğu halde aralık ayında akaydan gelinliğimi aldım. istediğim bütün değişiklikleri tam da istediğim gibi yaptılar hatta duvağım bile tam istediğim gibi upuzun oldu:) bikaç küçük detay da ekletiyorum hatta onu da çok anlayışla karşıladılar. gelinliğimi zayıflama ihtimalime karşı düğüne yakın bi tarihte teslim edicekler. Eminim seninki de tam istediğin gbi ve çok güzel olacaktır...

    YanıtlaSil
  2. ne güzel içine sinmesi işte budur! bende heyecanla bekliyorum provalarımı :) aynen senin gibi değişiklik yaptırıcam bikaç şeyde.. istediğiniz herşey olcak hiç düşünmeyin dediler.. bende mutlulukla ayrılırım inş..

    YanıtlaSil